Πτυχιακές Εργασίες Marketing

Πανεπιστημιακά τμήματα μάρκετινγκ ανά την Ελλάδα, την Κύπρο και τον κόσμο ωθούν τους φοιτητές τους στην εκπόνηση πτυχιακών εργασιών στην θεματολογία του μάρκετινγκ ώστε να εντρυφήσουν στις θεωρίες αλλά και στις πρακτικές του.

Τι είναι το μάρκετινγκ (marketing):

Ως ορισμό, μπορούμε να πούμε ότι το Marketing είναι μία διαδικασία management μέσω της οποίας τα αγαθά και οι υπηρεσίες προωθούνται προς τον πελάτη. (https://marketingr.info/).

 Δωρεάν Κοστολόγηση Έργου Marketing

Οι εταίρες ανάλογα με το αν το προϊόν είναι αγαθό ή υπηρεσία από την μεριά τους ακολουθούν πολλές διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ αποτελούμενες από ένα μίγμα μάρκετινγκ (marketing mix).

Μίγμα μάρκετινγκ

Σαν μίγμα μάρκετινγκ ορίζουμε τα στοιχεία εκείνα τα οποία στην βέλτιστη μίξη τους θα δώσουν στο είδος την καλύτερη δυνατή διείσδυση και αποδοχή από το αγοραστικό μας κοινό (target group). Το μίγμα μάρκετινγκ είναι ένας από τους δημοφιλέστερους όρους ενός marketing plan και αποτελεί το λειτουργικό του μέρος, μέσω του οποίου στοχεύεται η επιθυμητή ανταπόκριση των καταναλωτών.

Αυτά τα στοιχεία είναι το προϊόν (product), η τιμή (price), η διανομή (place) και η προώθηση (promotion), για αυτό τον λόγο έχει επικρατήσει και ο ορισμός 4P, αν και αυτό έχει επεκταθεί τα τελευταία χρόνια σε 6P, προσθέτοντας τα στοιχεία συσκευασίας (pack) και πρότασης (proposition).

Αυτή η προσέγγιση αφορά καταναλωτικά αγαθά (consumer goods) και όχι υπηρεσίες (services), για τις οποίες το μοντέλο marketing mix διαφοροποιείται σε 7P, και αναλύεται σε ξεχωριστό άρθρο.( https://www.startup.gr/).  

Μίγμα μάρκετινγκ παραδείγματα

Οι τεχνικές και τα βήματα καθώς και η φιλοσοφία ενός marketing plan διαφέρουν. Οι εταιρίες υπηρεσιών θα ακολουθήσουν ένα μίγμα μάρκετινγκ υπηρεσιών το οποίο πολύ πιθανόν να χρησιμοποιήσει ηλεκτρονικό και ψηφιακό marketing. Έτσι είναι πολύ πιθανόν καθηγητές να ζητήσουν από τους φοιτητές τους την εκπόνηση σε πτυχιακές digital marketing και e-marketing. Το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι πλέον μέλλον αλλά παρόν και οι εταίρες πρέπει να έχουν βαθιά γνώση Online marketing, Social media marketing και πρέπει να πλαισιώνουν ολόκληρα τμήματα προσωπικού που ασχολείται με τα παραπάνω καθώς και SEO (search engine optimization). Βιτρίνα πλέον ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι το website του και το μόνο στρατηγικό πλεονέκτημα που μπορεί να αποκτήσει είναι οι καλύτερες κατατάξεις στην μεγαλύτερη και εξυπνότατες διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης το σε όλους μας γνωστό Google. Βασικές αρχές και κατηγορίες του online marketing πρέπει να τηρούνται πιστά ώστε να κερδίζουν από τα πλεονεκτήματα του e marketing. Καθόλο το έτος πανεπιστήμια χορηγούν εργασίες μάρκετινγκ που μπορεί να έχουν να κάνουν είτε με το μίγμα είτε με το σχέδιο είτε με την στρατηγική μάρκετινγκ. Άλλο το βιομηχανικό μάρκετινγκ αλλά το μάρκετινγκ υπηρεσιών άλλο το μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχείων. Σε μια βιομηχανία μπορεί να χρειαστεί μια τμηματοποιηση της αγοράς γιατί σε βιομηχανικό επίπεδο υπάρχουν πελάτες στρατηγικής σημασίας. Άλλο το σύγχρονο marketing αγαθών και υπηρεσιών. Πολύ διαδεδομένες είναι και οι εργασίες και πτυχιακές στο marteking plan. Ερωτήματα που μπορούν να τίθενται είναι για παράδειγμα ποια είναι η διαδικασία του σχεδιασμού marketing plans για υπηρεσίες, οι στρατηγικοί και τακτικοί στόχοι επικοινωνίας μάρκετινγκ. Βέβαια όλα τα πανεπιστήμια τεχνολογικά ιδρύματα, το ελληνικό ανοιχτό πανεπιστήμιο ΕΑΠ, το ανοιχτό πανεπιστήμιο Κύπρου ΑΠΚΥ, κολεγιά και ΙΕΚ χορηγούν βιβλία μάρκετινγκ .

Ο εκπαιδευτικός όμιλος Ανάβασις έχοντας τους καταλληλότερους εκπόνησες μπορούν να σας βοηθήσουν στην εκπόνηση πτυχιακών εργασιών μάρκετινγκ, προσφέροντας

  1. Δωρεάν Διορθώσεις

  2. Δωρεάν έλεγχο λογοκλοπής.

  3. Περίληψη

  4. Βιβλιογραφική Ανασκόπηση

  5. Μεθοδολογία

  6. Κατασκευή Ερωτηματολογίων

  7. Πρακτικό τμήμα (στατιστική ανάλυση).

  8. Επεξήγησή αποτελεσμάτων

  9. Συζήτηση