Τα Πολυτεχνεία και οι πολυτεχνικές σχολές

Υψηλού επιπέδου σπουδές

Τα Πολυτεχνεία και οι πολυτεχνικές σχολές

Με τον όρο Πολυτεχνείο αναφερόμαστε στο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα που σχετίζεται με την επιστήμη του μηχανικού. Στην Ελλάδα λειτουργούν δύο Πολυτεχνεία, το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο και το Πολυτεχνείο Κρήτης και οι αντίστοιχες πολυτεχνικές σχολές στα πανεπιστήμια: Αριστοτέλειο Θεσσαλονίκης, Δημοκρίτειο Θράκης, Πατρών, Θεσσαλίας και Δυτικής Μακεδονίας.

Η ολοκλήρωση των σπουδών του μηχανικού γίνεται με την απονομή του αντίστοιχου διπλώματος και την διπλωματική εργασία που τις περισσότερες φορές περιέχει και πρακτικό μέρος. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι με τη τελική εργασία αποδίδεται στο σπουδαστή και ο τίτλος του διπλωματούχου μηχανικού, κάτι που δεν ισχύει για τους απόφοιτους των τεχνολόγων μηχανικών των Τ.Ε.Ι. Για το λόγο αυτό οι διπλωματικεσ εργασιεσ για το πολυτεχνειο, ανήκουν σε μια ιδιαίτερη κατηγορία έργων. Χρειάζονται μελέτη και εξειδικευμένες γνώσεις για να ολοκληρωθούν και οι απαιτήσεις του είναι μεγάλες.

Τη λύση σας δίνει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΑΝΑΒΑΣΙΣ που διαθέτει τους κατάλληλους συνεργάτες για να στηρίξουν με επιτυχία και το δικό σας έργο. Απευθυνόμενοι στο ΑΝΑΒΑΣΙΣ, έρχεστε ένα βήμα πιο κατά στην κατάλληλη και ολοκληρωμένη παροχή βοήθειας που θα συμβάλλει στην επιτυχημένη ολοκλήρωση των σπουδών σας. Μέλημά μας είναι να σας δώσουμε τα εφόδια εκείνα που αφενός θα καλύψουν τα κενά που έχετε σε επίπεδο γνώσεων, αφετέρου θα σας προετοιμάσουν κατάλληλα για το διπλωματικό σας έργο.

Στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ) που είναι το παλαιότερο (λειτουργεί από το 1836) και δημοφιλέστερο εκπαιδευτικό ίδρυμα της Ελλάδας στο τομέα της τεχνολογίας, λειτουργούν οι εξής σχολές:

  • Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών

  • Αρχιτεκτόνων Μηχανικών

  • Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών

  • Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών

  • Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών

  • Μηχανολόγων Μηχανικών

  • Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών

  • Πολιτικών Μηχανικών

  • Χημικών Μηχανικών

Το Πολυτεχνείο της Κρήτης λειτουργεί  λιγότερα χρόνια προσφέροντας ωστόσο εξίσου υψηλό επίπεδο κατάρτισης. Άνοιξε τις πύλες του στους φοιτητές το 1977 και έχει την έδρα του στα Χανιά. Εδώ μπορειτε να περιηγηθείτε και στις Διπλωματικές Εργασίες που έχουν γίνει από προπτυχιακούς φοιτητές για την απόκτηση του διπλώματός τους, να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αναζήτησης και να πλοηγηθείτε στη συλλογή της κοινότητας. 

Σε αυτό υπάρχουν τα ακόλουθα τμήματα:

 Μια καθόλου ασυνήθιστη ερώτηση που δεχόμαστε ως Όμιλος είναι εάν διαθέτουμε κάποια «εύκολη διδακτορική διατριβή στο πολυτεχνείο». Η απάντησή μας είναι αρνητική και συνοδεύεται από τα αντίστοιχα επιχειρήματα. Στο ΑΝΑΒΑΣΙΣ δεν προσφέρουμε έτοιμη γνώση. Υποστηρίζουμε το φοιτητή κάθε βαθμίδας και σε οποιοδήποτε έργο θέλει συνεργατικά. Σκοπός μας είναι να συμβάλλουμε στη διαμόρφωση ολοκληρωμένων επαγγελματιών και του τομέα αυτού και όχι σε κατόχους ακαδημαϊκών τίτλων τους οποίους δεν μπορούν να υποστηρίξουν με κανένα τρόπο.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Οδηγίες για δόμηση διπλωματικής εργασίας

Οδηγίες διπλωματικής εργασίας

Ποια είναι τα σημεία κλειδιά

Οδηγίες συγγραφής διπλωματικής εργασίας

δομηση διπλωματικήσ εργασίασ

Η διπλωματική εργασία βασίζεται σε συγκεκριμένη δομή και ακολουθεί κανόνες οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να σας οδηγήσουν στην επιτυχημένη ολοκλήρωσή του. Οι κανόνες αυτοί διαφέρουν μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, ωστόσο, όλοι ακολουθούν ένα γενικό πλαίσιο και έχουν οικοδομηθεί στον ίδιο σκελετό. Ουσιαστικά, αυτό που αλλάζει είναι η εμφάνιση ενός έργου και τα πρότυπα βιβλιογραφίας. Η διπλωματική εργασία έχει αποκλειστικά ακαδηµαϊκό σκοπό και για αυτό το θέµα που πραγµατεύεται θα πρέπει όχι µόνο να είναι καλά ανεπτυγµένο αλλά και τα αποτελέσµατά του να είναι τεκµηριωµένα, βασισµένα τουλάχιστον σε κάποια µορφή θεωρητικής ή εµπειρικής ανάλυσης. Κάθε Διπλωµατική Εργασία αποτελεί προϊόν πνευµατικής ιδιοκτησίας τόσο του συγγραφέα όσο και του πανεπιστηµιακού ιδρύµατος και θα πρέπει να έχει µοναδικό χαρακτήρα και πρωτότυπο περιεχόµενο.

Η οργάνωση ενός έργου είναι το βασικότερο σημείο του καθώς από αυτό εξαρτάται όλη η πορεία του. Συγκεκριμένα πρέπει να θεωρείται λογικά οργανωμένο, να έχει συνοχή και οι πληροφορίες που καταγράφονται να έχουν αλληλουχία και να βασίζονται σε επιχείρηματα. Αυτό ισχύει από την εισαγωγή του δοκιμίου, μέχρι και τα συμπεράσματα. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι ένα επιστημονικό έργο, δεν αποτελεί έκθεση ιδεών αλλά καταγραφή δεδομένων που έχουν τεκμηριωθεί.  Για το λόγο αυτό, το κείμενο στο σύνολό του οφείλει να χαρακτηρίζεται από πειθώ και εν συνεχεία να δημιουργεί νέα ζητήματα στον επιστημονικό διάλογο. Σε κάθε περίπτωση ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΑΝΑΒΑΣΙΣ βρίσκεται πάντα στο πλευρό σας με ένα κλικ στο σύνδεσμο για την αξιολόγηση του έργου σας.

Ένα ακόμα σημείο που πρέπει να προσέξετε είναι η ορολογία που χρησιμοποιείτε. Αυτό που ισχύει ως γενικός κανόνες είναι να αποφεύγετε κατά τη γραφή το πρώτο πρόσωπο. Παραδείγματος χάριν αντί για «μελέτησα» είναι προτιμότερο να γράψετε «μελετήσαμε». Επίσης, στα περισσότερα εκπαιδευτικά ιδρύματα δεν επιτρέπονται όροι σε γλώσσα πέραν της ελληνικής και όταν αυτό κριθεί απαραίτητο, συνίσταται να γραφεί εντός παρένθεσης δίπλα στον αντίστοιχο ελληνικό.

Οι βιβλιογραφικές αναφορές είναι ένα τμήμα του έργου που θα σας απασχολήσει ιδιαίτερα. Σε πρώτη φάση είναι μείζονος σημασίας να τονιστεί ότι οι αναφορές, αφενός μας προφυλάσσουν από το αδίκημα της λογοκλοπής αφετέρου μας βοηθήσουν να τεκμηριώσουμε όσα γράφουμε. Κάθε ίδρυμα έχει το δικό του οδηγό διπλωματικής εργασίας και σε αυτόν ορίζεται και ποιο πρότυπο θα ακολουθηθεί. Τα δημοφιλέστερα είναι το APA και το Harvard και ορίζουν σε κάθε περίπτωση πώς πρέπει να καταγράφεται η αναφορά σε κάποια πηγή.

Στα πλαίσια των αναφορών θα πρέπει να παρουσιάσετε και συγκεντρωμένες, σε έναν κατάλογο στο τέλος του έργου σας, τις πηγές στις οποίες ανατρέξατε για να γράψετε το έργο σας. Και εδώ, θα πρέπει να τηρήσετε την ταξινόμηση που ορίζει η σχολή σας, σε πρώτο βήμα κατά αλφαβητική σειρά. Η Βιβλιογραφία βρίσκεται στο τέλος της διπλωµατικής εργασίας και καταγράφονται σ’ αυτή όλες οι αναφορές που χρησιµοποιήθηκαν στην εργασία χωρισµένες σε τρεις ενότητες, α) στην Ελληνική, β) στην Ξένη και γ) στους Διαδικτυακούς Τόπους. Η παράθεση της Βιβλιογραφίας στη διπλωματική εργασία, γίνεται αλφαβητικά µε βάση το επώνυµο του πρώτου συγγραφέα ανεξάρτητα εάν πρόκειται για επιστηµονικό δηµοσιευµένο άρθρο ή για βιβλίο.

Εφόσον ολοκληρώσετε το έργο σας και το περιεχόμενό του είναι άρτια δομημένο, φροντίστε να εφαρμόσετε τη γραμματοσειρά, το διάστιχο, τα περιθώρια και τους υπόλοιπους σχετικούς κανόνες που σας έχουν δοθεί μέσω του αντίστοιχου οδηγού της διπλωματικής. Μην ξεχνάτε ότι ακόμα και η βαθμολογία του έργου σας, στηρίζεται σε συγκεκριμένα κριτήρια, τα οποία επίσης αναφέρονται με σαφήνεια στον οδηγό για την διπλωματικήσ εργασίασ

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Επιλογή και ακριβής προσδιορισμός του θέματος, το οποίο θα διερευνηθεί με θεωρητικό και εμπειρικό τρόπο.

Προσδιορισμός της κατάλληλης ερευνητικής μεθόδου για το θέμα σας.

Βοήθεια στην ερευνητική πρόταση ή στο υπόμνημα, με βάση τις απαιτήσεις που τίθενται από τη σχολή σας. 

Υποστήριξη στην ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, ελληνόγλωσσης και ξενόγλωσσης, η οποία σχετίζεται άμεσα με το θέμα που ερευνάται.

Οργάνωση της δομής της εργασίας σε μέρη και χωρισμός της σε επιμέρους κεφάλαια και ενότητες. 

Βοήθεια στο θεωρητικό μέρος και οργάνωσή του με βάση τους κεντρικούς άξονες που προκύπτουν από τη μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας.

Υποστήριξη στον προσδιορισμό της κατάλληλης ερευνητικής μεθοδολογίας, των εργαλείων συλλογής δεδομένων, της μεθόδου ανάλυσης των δεδομένων που θα προκύψουν από την έρευνα.

Υποστήριξη κατά των επιμέρους ενοτήτων της εργασίας: Θεωρητικό πλαίσιο, Βιβλιογραφική Ανασκόπηση, Εμπειρικό μέρος, Διαπιστώσεις / Συμπεράσματα της μελέτης.

Έλεγχος λογοκλοπής στο τελικό σας κείμενο.

Διορθώσεις της εργασίας που έχετε ήδη γράψει, με βάση την ανατροφοδότηση που έχετε λάβει από τον επόπτη καθηγητή σας.

Δημιουργία της παρουσίασης της διπλωματικής σας εργασίας ή διατριβής σε μορφή powerpoint, με βάση συγκεκριμένες προδιαγραφές (αριθμός διαφανειών, πυκνότητα κειμένου σε κάθε διαφάνεια, γραμματοσειρά, στυλ, κίνηση, φόντο, προσθήκη ήχου ή εικόνων).

Σκοπός του άρθρου ήταν η συνοπτική περιγραφή του τρόπου οργάνωσης μιας επιστημονικής εργασίας. Παρόλο αυτά το κάθε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα έχει ξεχωριστές απαιτήσεις. Ο κάθε σπουδαστής οφείλει να συμμορφώνεται με τους κανόνες γραφής και οργάνωσης που ορίζονται από το πανεπιστήμιό του και περιγράφονται στον οδηγό εργασιών που προσφέρεται στους σπουδαστές.

Τι είναι οι Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού

Ποιες σχολές λειτουργούν στην Ελλάδα

Τι είναι οι Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού 

Σπούδασε ναυτιλιακά για να βρεις δουλειά πριν... ορκιστείς!

Οι Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) είναι δημόσιες σχολές που διοικητικά ανήκουν στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Αποτελούν τους βασικούς φορείς εκπαίδευσης των στελεχών εμπορικού ναυτικού στην Ελλάδα και διακρίνονται σε Σχολές Πλοιάρχων και  Μηχανικών. 

Συνολικά οι Α.Ε.Ν είναι έντεκα και λειτουργούν σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Ειδικότερα:

  1. Ασπρόπυργος - ΑΕΝ Ασπροπύργου - Πλοιάρχων/Μηχανικών
  2. Νέα Μηχανιώνα - ΑΕΝ Μακεδονίας - Πλοιάρχων/Μηχανικών
  3. Χανιά - ΑΕΝ Κρήτης - Πλοιάρχων/Μηχανικών
  4. Αργοστόλι - ΑΕΝ Ιονίων Νήσων - Πλοιάρχων
  5. Κάλυμνος - ΑΕΝ Καλύμνου - Πλοιάρχων 
  6. Κύμη - ΑΕΝ Κύμης - Πλοιάρχων
  7. Οινούσσες - ΑΕΝ Οινουσσών - Πλοιάρχων
  8. Πρέβεζα - ΑΕΝ Ηπείρου - Πλοιάρχων
  9. Σύρος - ΑΕΝ Σύρου - Πλοιάρχων
  10. Ύδρα -ΑΕΝ Ύδρας - Πλοιάρχων
  11. Χίος - ΑΕΝ Χίου - Μηχανικών

Οι προϋποθέσεις για να εισαχθεί κάποιος σε μία σχολή Α.Ε.Ν. είναι συγκεκριμένες:

  • Να είναι κάτοχος Απολυτηρίου Γενικού Λυκείου εσωτερικού ή εξωτερικού, ή Ναυτικού Λυκείου ή Β' Κύκλου Σπουδών ΤΕΕ.
  • Να έχει την Ελληνική Ιθαγένεια.
  • Να μην έχει υπερβεί το 27ο έτος της ηλικίας του.
  • Να είναι υγιής και να γνωρίζει κολύμβηση και να μην έχει τιμωρηθεί με στέρηση των πολιτικών του δικαιωμάτων ή καταδικαστεί για κακούργημα ή σε φυλάκιση ανώτερη του εξαμήνου, σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για κάθε ειδικότητα.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, οι φοιτητές θα κληθούν να παρακολουθήσουν τόσο θεωρητικού επιπέδου πρόγραμμα σπουδών όσο και πρακτικό. Το θεωρητικό, στις περισσότερες των περιπτώσεων, θα ολοκληρωθεί με την πτυχιακή εργασία που κατατίθεται στο τέλος των σπουδών. Τα τμήματα δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην θαλάσσια οικολογία, την ωκεανογραφία, τη διαμόρφωση διεθνούς και εθνικού νομικού πλαισίου για τη ναυτιλία και τη θάλασσα, τη ναυτική τεχνολογία.

Οι πτυχιακές εργασίες ΑΕΝ είναι μια ειδική κατηγορία δοκιμίων και απαιτούν ιδιαίτερη εξειδίκευση και πλήρη κατάρτιση για να τελοιοποήθουν. Αυτό οφείλεται αφενός στο γεγονός ότι έχει μεσολαβήσει και πρακτική εξάσκηση, αφετέρου διότι τα μαθήματα που παρακολουθούν καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών πεδίων, από τα μαθηματικά και τη φυσική μέχρι τη μετεωρολογία και τη ναυπηγία. 

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Μαζί, θα οικοδομήσουμε το τελικό δοκίμιο των σπουδών σας, αντιμετωπίζοντας τα σημεία που σας δυσκολεύουν με κύριο σκοπό να τα κατανοήσετε και να είστε εν συνεχεία σε θέση να παρουσιάσετε την πτυχιακή σας εργασία στην επιτροπή της σχολής σας.  

Τι μπορείς να κάνεις με ένα πτυχίο Ναυτιλιακών;

Ένας από τους λίγους κλάδους που χαρακτηρίζονται από σταθερή αύξηση στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και προσφέρουν άμεση επαγγελματική αποκατάσταση είναι ο Ναυτιλιακός και όλα τα συναφή επαγγέλματα που σχετίζονται με τη θάλασσα. Τα επαγγέλματα και οι τομείς που μπορεί να απασχοληθεί κάποιος απόφοιτος ποικίλλουν ανάλογα με τις γνώσεις και την εμπειρία του. Κάποια είναι σε ναυτιλιακές εταιρίες, ναυπηγήσεις, επισκευές, εφοδιασμοί, πρακτορεύσεις, νηογνώμονες, ασφαλίσεις και άλλα. Οι απόφοιτοι με πτυχίο Ναυτιλιακών μπορούν να εργαστούν σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, ιδιωτικούς, κρατικούς και διεθνείς οργανισμούς και στο χώρο των θαλάσσιων μεταφορών. Επίσης και σε θέσεις σχετικές με τη διοίκηση και διαχείριση παράκτιων και θαλάσσιων βιομηχανιών.
­-Στέλεχος ναυτιλιακών επιχειρήσεων
­-Πράκτορας πλοίων
­-Ναυτιλιακός δικηγόρος ­ - νομικός σύμβουλος
­-Ναυλομεσίτης
­-Υπεύθυνος λογιστηρίου
­-Eκμισθωτής μεταφορικών μέσων για υδάτινες μεταφορές
­-Τροφοδότης πλοίων
­-Υπεύθυνος marketing και επικοινωνίας
­-Νηογνώμονας

Παράταση για τους φοιτητές του ΕΑΠ

Στην εξόφληση των διδάκτρων

Παράταση για τους φοιτητές του ΕΑΠ
  

Μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2017 έχουν περιθώριο οι σπουδαστές του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου να εξοφλήσουν το υπολειπόμενο ποσό της οικονομικής συμμετοχής τους για τις θεματικές ενότητες που παρακολουθούν κατά το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017. Η απόφαση αυτή ελήφθη από τη διοικούσα επιτροπή του εκπαιδευτικού ιδρύματος στα πλαίσια κατανόησης των δύσκολων οικονομικά συγκυριών που πλήττουν μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων. Ωστόσο, η ημερομηνία αυτή είναι οριστική και όπως ανακοινώθηκε και δε θα δοθεί άλλη παράταση.

Read more ...

Αναζήτηση

Εγγραφείτε στους πάνω από 35.000

Συνδρομητές για δωρεάν εκπαιδευτικά άρθρα! Συμβουλές και προσφορές!

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Stripe

Pay with Stripe
DMCA.com Protection Status